12 October 2014, 15:24
Hey Jerry,
persoonlijk zou ik de diesel erin hangen.
Puur voor het actie radius. het is wel redelijk met lpg maar als je gewend bent lange afstanden te rijden (lees 200 km) dan moet je iedere 2e tocht al tanken. met een ( hoe groot is de tank van een 145 ook alweer :O) kun je gok ik wel wat verder komen plus dat je een stuk meer koppel hebt op moment dat je een kar moet trekken of iets in die trant. Veel succes alvast maar laat weten wat je gaat doen ben wel geintreseerd !
persoonlijk zou ik de diesel erin hangen.
Puur voor het actie radius. het is wel redelijk met lpg maar als je gewend bent lange afstanden te rijden (lees 200 km) dan moet je iedere 2e tocht al tanken. met een ( hoe groot is de tank van een 145 ook alweer :O) kun je gok ik wel wat verder komen plus dat je een stuk meer koppel hebt op moment dat je een kar moet trekken of iets in die trant. Veel succes alvast maar laat weten wat je gaat doen ben wel geintreseerd !
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]