25 October 2013, 21:26
En kan de betreffende Volvodealert dat niet voor je regelen? Met nog steeds de 35% coalance?
Uit verhaal blijkt dat de beurten steeds iets te laat zijn geweest, maar wel al 3 keer bij hun. En nu nog geen 20000 geleden.
Als er een eerdere oorzaak is, waarom hebben zij die dan niet kunnen zien?
En hoe stellen ze zich die oorzaak voor, die na 60000 ineens opspeelt?
Ze stellen dat ze 'het mogelijk achten' dat oorzaak daar lag, maar dat is net zo sterk als 'het mogelijk achten' dat het iets anders is geweest.
En hebben we niet een garantieregeling in NL/EU, waarbij je een zekere vorm van garantie hebt, voor de te verwachten levensduur van een product? 180000 of 6 jaar is niet over de verwachting heen van een diesel lijkt me.
Als je een rechtbijstand verzekering oid hebt, vraag daar eens na...
Succes!
Uit verhaal blijkt dat de beurten steeds iets te laat zijn geweest, maar wel al 3 keer bij hun. En nu nog geen 20000 geleden.
Als er een eerdere oorzaak is, waarom hebben zij die dan niet kunnen zien?
En hoe stellen ze zich die oorzaak voor, die na 60000 ineens opspeelt?
Ze stellen dat ze 'het mogelijk achten' dat oorzaak daar lag, maar dat is net zo sterk als 'het mogelijk achten' dat het iets anders is geweest.
En hebben we niet een garantieregeling in NL/EU, waarbij je een zekere vorm van garantie hebt, voor de te verwachten levensduur van een product? 180000 of 6 jaar is niet over de verwachting heen van een diesel lijkt me.
Als je een rechtbijstand verzekering oid hebt, vraag daar eens na...
Succes!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005