3 October 2013, 21:14
Zoals sommigen al wel weten gaat de oranje volvo binnen kort opstal op gerestaureerd te worden. kijk er wel een beetje tegen op aangezien ik het rijgenot voornamelijk ga missen. nu heb gister avond bij Jerry (daarvoor de wagen van Jelmar) zijn oude volvo 242 GT opgehaald het is een heerlijke bak (en als ik me niet vergis uitgerust met een B230E motor). De gt heeft zich voorbeeldig gedragen en kon de seat van mn vader hendig bijhouden.
Zal nu dan ook maar de plannen bekend maken de GT gaat helaas uit mekaar voor de onderdelen de stabi's worden omgewisseld en het interieur ook (vind de oranje biezen die door het intereur lopen zo leuk bij de auto passen). maar nu zit ik ook heel erg te twijfelen of ik de motor ook ga swappen. maar voor dat dit alles gaat gebeuren zal de GT volledig gestript worden. In de tijd die dan over is zal alvast het voorbereidend werk gedaan worden voor de swap. maar genoeg gesproken tijd voor wat foto's
[ATTACH=CONFIG]1370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1372[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1373[/ATTACH]
Zal nu dan ook maar de plannen bekend maken de GT gaat helaas uit mekaar voor de onderdelen de stabi's worden omgewisseld en het interieur ook (vind de oranje biezen die door het intereur lopen zo leuk bij de auto passen). maar nu zit ik ook heel erg te twijfelen of ik de motor ook ga swappen. maar voor dat dit alles gaat gebeuren zal de GT volledig gestript worden. In de tijd die dan over is zal alvast het voorbereidend werk gedaan worden voor de swap. maar genoeg gesproken tijd voor wat foto's
[ATTACH=CONFIG]1370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1372[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1373[/ATTACH]
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]