29 September 2013, 23:01
na even stil gezeten te hebben en wat dingen opgezocht en gekocht. het eerste wat ik gekocht heb is het volgende [ATTACH=CONFIG]1358[/ATTACH]
het ruitje is helaas kapot maar ik ga kijken of ik dit kan laten maken door een horloge maker. er zijn wat lampjes kapot helaas in de achtergrond verlichting en waarshijnlijk ook in de indicator lampjes nu kan ik hier eingelijk maar weinig informatie over vinden helaas.
helaas zat ook de zender voor de oliedruk er niet bij. nu heb ik het internet afgestruind met het VDO nummer maar daar is niks op te vinden helaas weet iemand een artikel nummer van deze zender of heeft iemand er toevallig nog eentje liggen.
het ruitje is helaas kapot maar ik ga kijken of ik dit kan laten maken door een horloge maker. er zijn wat lampjes kapot helaas in de achtergrond verlichting en waarshijnlijk ook in de indicator lampjes nu kan ik hier eingelijk maar weinig informatie over vinden helaas.
helaas zat ook de zender voor de oliedruk er niet bij. nu heb ik het internet afgestruind met het VDO nummer maar daar is niks op te vinden helaas weet iemand een artikel nummer van deze zender of heeft iemand er toevallig nog eentje liggen.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]