3 September 2013, 16:59
zo ben weer terug van weggeweest. had voor de vakantie een nieuw setje veren en schokdempers besteld. na het een kwam het ander dus ben er niet echt aan toe gekomen om ze er onder te zetten. na een weekend zwoegen in een garage in het dorp eindelijke alles los gehad en gemonteerd. viel gelukkig al met al nog redelijk mee. allen 2 moeren zaten muur vast. [ATTACH=CONFIG]1216[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1217[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1215[/ATTACH]
foto's spreken voor zich denk ik. de wegligging is hier door vele malen voorruit gegaan. als ik een scherpe bocht maakt kraakt het allemaal niet meer. ook als je een drempel neemt staat hij na amper dijnen weer stabiel. van de week nog de vraag als ik op de snel weg rij of hij dan nog steeds zo erg trilt maar hierover meer volgende week
foto's spreken voor zich denk ik. de wegligging is hier door vele malen voorruit gegaan. als ik een scherpe bocht maakt kraakt het allemaal niet meer. ook als je een drempel neemt staat hij na amper dijnen weer stabiel. van de week nog de vraag als ik op de snel weg rij of hij dan nog steeds zo erg trilt maar hierover meer volgende week
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]