23 May 2013, 19:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 May 2013, 19:50 door Laurens Zondag.)
oke dankje wel voor de tips.
in ieder geval ik ben langzaam aan het plannen wat ik met de auto ga doen. 2100 euro aan wegenbelasting af staan in anderhalf jaar is mij een beetje gortig dus ja dat is al mooi begin aan budget
de kans is best groot dat de auto compleet gestript alle roest aangepakt word en er een motorswap gaat gebeuren. (misschien een megasquirt of een andere ECU) in iedergeval de kabelboom word vernieuwt en denk ik ook dan maar ook meteen voorbereid (of het moet gemakkelijk zijn om dit later te doen). Eerst maar eens de radiator fixen en daarna alles op een rijtje gaan zetten wat ik wil, wat het kost en wat het mag kosten :X
in ieder geval ik ben langzaam aan het plannen wat ik met de auto ga doen. 2100 euro aan wegenbelasting af staan in anderhalf jaar is mij een beetje gortig dus ja dat is al mooi begin aan budget
de kans is best groot dat de auto compleet gestript alle roest aangepakt word en er een motorswap gaat gebeuren. (misschien een megasquirt of een andere ECU) in iedergeval de kabelboom word vernieuwt en denk ik ook dan maar ook meteen voorbereid (of het moet gemakkelijk zijn om dit later te doen). Eerst maar eens de radiator fixen en daarna alles op een rijtje gaan zetten wat ik wil, wat het kost en wat het mag kosten :X
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]