22 May 2013, 21:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 May 2013, 21:47 door Laurens Zondag.)
aller eerst, de volvo remt weer als of er een zeecontainer op de wegvalt (vrij snel dus)
maar ik kamp nu al een tijdje met wat mankementen waar ik niet uit kan komen.
als eerste en belangrijkste, mijn radiator is lek na een aantal keren proberen te maken is het niet gelukt. de radiator lekt op het pijpje waar de slang van de thermostaat op aangesloten is. ook zijn er behoorlijk wat raampjes weg. reviseren of nieuwe kopen ? en is een nieuwe te krijgen via de onderdelen webshop van de vkv en past iedere radiator want er ligt een b20 in de 242 :O?
als tweede, mijn ruitensproeier installatie werkt zeer slecht. heb de massa gecontroleerd die is goed de slangen heb ik vandaag vervangen en een maand of 2 geleden de pomp ook. kan het dan toch in de spuit nozzle zitten ?
wie kan mij helpen met deze vragen
maar ik kamp nu al een tijdje met wat mankementen waar ik niet uit kan komen.
als eerste en belangrijkste, mijn radiator is lek na een aantal keren proberen te maken is het niet gelukt. de radiator lekt op het pijpje waar de slang van de thermostaat op aangesloten is. ook zijn er behoorlijk wat raampjes weg. reviseren of nieuwe kopen ? en is een nieuwe te krijgen via de onderdelen webshop van de vkv en past iedere radiator want er ligt een b20 in de 242 :O?
als tweede, mijn ruitensproeier installatie werkt zeer slecht. heb de massa gecontroleerd die is goed de slangen heb ik vandaag vervangen en een maand of 2 geleden de pomp ook. kan het dan toch in de spuit nozzle zitten ?
wie kan mij helpen met deze vragen
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]