28 March 2006, 10:57
bedoel je dat je temp meter direct na het starten (direct als in de zin van na enkele seconden) of dat ie na een tijdje hoog komt te staan. Volgens mij hoort het niet dat ie het rode aanraakt. Bij mij geeft ie bedrijfs temp aan zoals op de foto. Als ie net loopt dan zie je wel wanneer de thermostaat opengaat. De temp meter zit dan heel iets hoger als op de foto en zakt daarna weer af tot op zoals op de foto te zien is.
Als dus je temp te hoog wordt zou dat kunnen betekenen dat je thermostaat een beetje blijft plakken dus dicht blijft staan terwijl ie open hoort te gaan. Kan betekenen dat je thermostaat er aan zit te komen idd al deed ie het bij mij ook (alleen bleef de thermostaat plakken in de open stand, dus de temp zakte, maar kheb er ff een tik op gegeven en nu is ie al weer een dikke maand goed). Thermostaat kost trouwens 16 euro. Je moet 2 boutjes losdraaien en en kannetje kvs bij de hand hebben. Wel zorgen dat je goed ontlucht.
Als dus je temp te hoog wordt zou dat kunnen betekenen dat je thermostaat een beetje blijft plakken dus dicht blijft staan terwijl ie open hoort te gaan. Kan betekenen dat je thermostaat er aan zit te komen idd al deed ie het bij mij ook (alleen bleef de thermostaat plakken in de open stand, dus de temp zakte, maar kheb er ff een tik op gegeven en nu is ie al weer een dikke maand goed). Thermostaat kost trouwens 16 euro. Je moet 2 boutjes losdraaien en en kannetje kvs bij de hand hebben. Wel zorgen dat je goed ontlucht.
![[Afbeelding: jeetje0068du.jpg]](http://img416.imageshack.us/img416/3513/jeetje0068du.jpg)