26 August 2012, 09:06
bakmans schreef:ja was wel weer eens iets anders zo om mee te maken. vliegwiel wasorigineel dus niet afgedraaid of wat dan ook. gebeurde toen ik net van 2 naar 3 wou schakelen dus ong 7000 rpm. auto is iets of wat opgevoerd (ZIE KDFI / KMS topic) maar niet spectaculair. laatste testbankuitdraais was 212 pk. niet veel meer als de b204sdoen met het zelde vliegwiel. viegwiel los of eerst gespleten ik weet het niet. komen we ws nooit meer achter. het was iig wel een zooitje!!! straat lag zo over een 800mtr bezaaid met stukken versnellingsbak, koppeling, bouten enz enz. stuurstang (van stuur naar stuuurhuis) was ook door net zoals de remleidingen. ben in de berm tot stilstand gekomen met de handrem en door de bodem. (is zwaar verlaagd en zat toen ik in de berm kwam meteen met de bodem aan de grond). mwjah beter zo als op de snelweg met weetikhoeveel kmph en andere weggebruikers die om hte rond spattendijzer heen moeten sturen.
Schrik je je inderdaad toch helemaal lam...goed dat je er zelf niets aan over hebt gehouden iig.!
Snap ik gelijk waarom iedereen zijn auto wil verlagen...is toch ergens goed voor ;-)!
Volvo 244 DL 1974