23 September 2012, 15:05
1989, LH2.4 dus, ik kan me haast niks voorstellen waardoor de B200F niet in een B230F omgeving wil draaien. Behalve dat de juiste sensors erin moeten, alle stekkers en slangen aangesloten moeten worden en de sleutel omgedraaid. Zou het niet kunnen dat je pingelstekker aan de temp sensor hebt geprikt bijvoorbeeld, ik heb ze hier voor me liggen en ze hebben zo te zien exact dezelfde aansluiting.
Die temp sensor is trouwens het enige onderdeel wat ik overgezet heb bij mijn motorwissel, ik weet alleen niet meer waarom. Die hier los ligt is een 0280130032.
Je kan jammergenoeg niet alleen de verdeler wisselen, daarvan raakt zeker weten de EZK en denk ik de Jetronic danig in de war.
De NS is ook niet zo betrouwbaar dit deel van het jaar, beter gokken op je Volvo. Aan je sleutelkunsten kan het niet liggen, als je een motorblok kan verwisselen.
Die temp sensor is trouwens het enige onderdeel wat ik overgezet heb bij mijn motorwissel, ik weet alleen niet meer waarom. Die hier los ligt is een 0280130032.
Je kan jammergenoeg niet alleen de verdeler wisselen, daarvan raakt zeker weten de EZK en denk ik de Jetronic danig in de war.
De NS is ook niet zo betrouwbaar dit deel van het jaar, beter gokken op je Volvo. Aan je sleutelkunsten kan het niet liggen, als je een motorblok kan verwisselen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969