30 September 2012, 20:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 September 2012, 20:09 door Rin.)
Dag
Heb in het weekend de lambdasonde uitgewisseld hetgeen geen invloed heeft.
Terug naar af de compressie gemeten en die is ideaal evenwichtig 10.05 bar per cilinder.
Hoe test ik de brandstofdrukregelaar, door er op te blazen? (het gaat toch om dat tonnetje o de benzinerail met voor en achter een slangaansluiting?)
Als dit alles niets oplevert heb ik alle mogelijke onderdelen vervangen gehad.
Kan het zijn dat bij compressiemeten de druk okà is maar bij daadwerkelijk lopen van de motor
er iets mis is en de compressie van een cilinder wegvalt. Bijvoorbeeld een gebroken klepveren?
En kun je dat horen of zo?
Ik wil dit controleren en hoop dat wanneer ik de nokkenas afneem ik onder de klepstoter/plaatjes de veren visueel kan inspecteren.
Heb in het weekend de lambdasonde uitgewisseld hetgeen geen invloed heeft.
Terug naar af de compressie gemeten en die is ideaal evenwichtig 10.05 bar per cilinder.
Hoe test ik de brandstofdrukregelaar, door er op te blazen? (het gaat toch om dat tonnetje o de benzinerail met voor en achter een slangaansluiting?)
Als dit alles niets oplevert heb ik alle mogelijke onderdelen vervangen gehad.
Kan het zijn dat bij compressiemeten de druk okà is maar bij daadwerkelijk lopen van de motor
er iets mis is en de compressie van een cilinder wegvalt. Bijvoorbeeld een gebroken klepveren?
En kun je dat horen of zo?
Ik wil dit controleren en hoop dat wanneer ik de nokkenas afneem ik onder de klepstoter/plaatjes de veren visueel kan inspecteren.