7 October 2012, 21:50
BartWillem schreef:Niet bepaald de manier waarop het moet zeg maar...
boedr schreef:Ja normaal word iets kaal gemaakt nu doe je de roest bedekken en roest het straks 2 keer zo hard, plus je verft nu over 30 jaar oude verf heen je hebt een grote kans dat de verfsoorten met elkaar gaan reageren.
En mischien een tip als je iets verft pak dan alles in 1 keer ik zie nu 5 kleuren ofzo....
Bovendien waarom lpg en benzine-injectie maken, je gaat toch 99,99% van de tijd op lpg rijden, dus waarom de moeite doen voor de benzine laat de meuk eraf zou ik zeggen en laat hem enkel op lpg lopen scheelt weer dubbel werk en geld.
Dit is geen verf, plekken roest zijn opgescheurd en ontvet. dit spul zet roest om.
Alles word nog gespoten, de onderkant zet ik in in de lak en dan een laag steenslag undercoating.
En als je LPG injectie wilt is de stap om benzine injectie ook te doen klein. (ivm piggybacken)
Alleen maar op LPG laten lopen een geen bezine vind ik dan weer half werk