13 May 2012, 22:34
zo nog een kleine update,
heb vandaag een trekhaak online gekocht voor mn 242 die ik binnen kort ga ophalen.
de tabbert (bouwjaar 1973) zal der leuk achterstaan maar daar zal deze zomer ook het een en ander aan verbouwd moeten worden eer die vakantie klaar is.
(achteruit is laste vakantie gesneuveld) en heeft een tijd op stalling gestaan
maar dat is wel belangrijk aangezien we volgend jaar op vakantie naar zweden gaan (ik blij).
tegen de tijd dat de volvo van trekhaak voorzien is en de caravan uit de staling gehaald is zal ik wel een paar foto's maken
verders ben er nog niet helemaal over uit welke bougiekabels ik zal aan schaffen heeft iemand ervaring hier mee en wie raad mij wat aan ?
hij rijdt nog wel maar het idee dat hij ieder moment kan sneuvelen rijdt niet egt rustgevend.
ps wie kan mij helpen aan de extra spiegels voor de oude 2 serie (A)
heb vandaag een trekhaak online gekocht voor mn 242 die ik binnen kort ga ophalen.
de tabbert (bouwjaar 1973) zal der leuk achterstaan maar daar zal deze zomer ook het een en ander aan verbouwd moeten worden eer die vakantie klaar is.
(achteruit is laste vakantie gesneuveld) en heeft een tijd op stalling gestaan
maar dat is wel belangrijk aangezien we volgend jaar op vakantie naar zweden gaan (ik blij).
tegen de tijd dat de volvo van trekhaak voorzien is en de caravan uit de staling gehaald is zal ik wel een paar foto's maken
verders ben er nog niet helemaal over uit welke bougiekabels ik zal aan schaffen heeft iemand ervaring hier mee en wie raad mij wat aan ?
hij rijdt nog wel maar het idee dat hij ieder moment kan sneuvelen rijdt niet egt rustgevend.
ps wie kan mij helpen aan de extra spiegels voor de oude 2 serie (A)
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]