14 October 2012, 10:52
Kees144 schreef:Leuk weer een keer een update!
Hoe draait de 'grill'? Ik ben benieuwd hoe je het draaiend systeem gemaakt hebt, wil het gaan maken voor de DAF waarschijnlijk.
Kees
De grill draait goed. Ik heb alleen nog geen fixatiemogelijkheid erop gelast. Ik geef nu de auto gewoon een duw en schoor de koets dan met een balk. Ik wil nog wel iets als een standenboog maken voor de fixatie. Maar verder dan 90 graden per kant hoeft-ie niet te kunnen draaien.
Volvo 142 B23 schreef:Aha, bodyschutz verwijderen, waar doe je dat mee? Ik mag van de week ook aan dat heerlijke klusje beginnen :-(.
Ik gebruik de oude benzine die nog in de tank zat om het week te maken/op te lossen, en een oud plamuurmes met afgeronde hoeken om af te steken. Inderdaad geen feest maar als er dan resultaat is ben je wel weer tevreden. Het is misschien niet eens nodig het er allemaal af te halen maar ik wil ALLE roest kunnen zien.
En een schone auto is ook wel fijn om aan te werken. Iedere keer dat ik er onder ben gekropen om de versnellingsbak te kunnen passen en meten zat ik onder de smeer waar de tunnel helemaal mee vol zit. Dat b21 blok wat erin zat heeft aardig olie lopen lekken.