26 April 2012, 22:34
haha xd ik zie het al wel hier is zat gebeurt terwijl ik ijverig achter de kassa stond/zat/lig en natuurlijk mensen service verleende aan de pomp echt dat ze niet gewoon om 9 uur sluiten en in de nacht een nacht pomp aan zetten want dit schiet zo niet egt hard op xd maar dat even terzijden
mini update:
morgen even mn parrot systeem even updaten en dan vervolgens nog een leuke radio uitzoeken, verders nog wat onderdelen bestellen (onder meer wat nieuwe daglicht/ knipperlicht glazen want mn volvo kijkt er wel sloom door :X maar ja het is niet anders voor nu
langzaam maar zeker klaar maken voor 6 mei zn 1e tour *lees bumberkleef* tocht met daarna een voorstelling voor het publiek om rond de auto's te kunnen kijken. kort gezegd POETSEN MAAR
.
mini update:
morgen even mn parrot systeem even updaten en dan vervolgens nog een leuke radio uitzoeken, verders nog wat onderdelen bestellen (onder meer wat nieuwe daglicht/ knipperlicht glazen want mn volvo kijkt er wel sloom door :X maar ja het is niet anders voor nu

Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]