25 April 2012, 19:56
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 April 2012, 20:19 door Laurens Zondag.)
ben er ook bang voor helaas maar ja dan zullen we toch maar grotendeels moeten improviseren (en proberen her en der wat te scoren wanneer ik de kans krijg :X)
moet zeggen de sloop hier heeft me wel wat onderdelen opgeleverd (A) en wat leuke dingen die ik nog nodig had en voor de toekomst natuurlijk.
even wat korte agenda punten voor de 242
in de mei vakantie is de bedoeling dat er een andere radio enz in komt te liggen (word zo ingebouwt dat het weer naar orgineel hersteld kan worden)
in de mei vakantie zal er ook een onderlip aan de voorkant komen
6 mei als afsluiter van de vakantie een kleine tourtocht vanuit de oldtimer verenging uit het dorp
na de mei vakantie zal op een manier een paar leuke rally lampen gemonteerd worden
in de loop van de zomer zal er dan eindelijk een paar andere schoenen op komen
maar ja dit is mn voorloopige planning je weet maar nooit wat er tussen door komt
moet zeggen de sloop hier heeft me wel wat onderdelen opgeleverd (A) en wat leuke dingen die ik nog nodig had en voor de toekomst natuurlijk.
even wat korte agenda punten voor de 242
in de mei vakantie is de bedoeling dat er een andere radio enz in komt te liggen (word zo ingebouwt dat het weer naar orgineel hersteld kan worden)
in de mei vakantie zal er ook een onderlip aan de voorkant komen
6 mei als afsluiter van de vakantie een kleine tourtocht vanuit de oldtimer verenging uit het dorp
na de mei vakantie zal op een manier een paar leuke rally lampen gemonteerd worden
in de loop van de zomer zal er dan eindelijk een paar andere schoenen op komen
maar ja dit is mn voorloopige planning je weet maar nooit wat er tussen door komt

Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]