20 April 2012, 18:00
Hallo,
De oldtimer crisis blijkt er ook in te hakken nu.
Mijn 240 staat al een tijdje te koop, maar 'echte' kopers?
Aangezien het blok maar 150.000 gedraait heeft zit ik er steeds meer over na te denken om het blok er uit te halen
en in mijn 740 te leggen.
De B230K daarvan heeft kantelede zuigers en weinig puf meer.
Hoe zijn die B23A 's, regelmatig kom je ze tegen met zeer hoge kilometer standen tot 800.000km en er over heen.
In ieder geval komen die gevallen (of het lijkt zo) vaker voor als met de B230igers.
Wie weet raad....
BvDank.
De oldtimer crisis blijkt er ook in te hakken nu.
Mijn 240 staat al een tijdje te koop, maar 'echte' kopers?
Aangezien het blok maar 150.000 gedraait heeft zit ik er steeds meer over na te denken om het blok er uit te halen
en in mijn 740 te leggen.
De B230K daarvan heeft kantelede zuigers en weinig puf meer.
Hoe zijn die B23A 's, regelmatig kom je ze tegen met zeer hoge kilometer standen tot 800.000km en er over heen.
In ieder geval komen die gevallen (of het lijkt zo) vaker voor als met de B230igers.
Wie weet raad....
BvDank.