Stukje over CAM en TRW huizen: http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...rs_trw.htm
Dat stuk slang zit daar vast niet voor niks, misschien een soort demping voor de pulsen van de bekrachtigingspomp. Mijn ZF stuurhuis heeft daarvoor een zwaar stuk metaal om de drukleiding geklemd.
Je pomp is een Saginaw met apart reservoir, meest hebben het intern. Ik denk dat elke pomp fysiek aan elk huis past, de fittingen zijn banjobouten. Misschien dat niet elke pomp de juiste druk levert voor elk huis.
Waarom heb je niet een wat recenter/algemener systeem uit bv. een Polar gehaald? De laatste ZF pomp is met integraal reservoir, handig.
Dat stuk slang zit daar vast niet voor niks, misschien een soort demping voor de pulsen van de bekrachtigingspomp. Mijn ZF stuurhuis heeft daarvoor een zwaar stuk metaal om de drukleiding geklemd.
Je pomp is een Saginaw met apart reservoir, meest hebben het intern. Ik denk dat elke pomp fysiek aan elk huis past, de fittingen zijn banjobouten. Misschien dat niet elke pomp de juiste druk levert voor elk huis.
Waarom heb je niet een wat recenter/algemener systeem uit bv. een Polar gehaald? De laatste ZF pomp is met integraal reservoir, handig.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969