26 February 2012, 13:30
Hallo PRV-rijders
Gister heb ik de bekende groene boeken er even bijgepakt en ben ik overgegaan op het terug plaatsen van de stroom verdeler. Een goede om even te lezen hoe dat precies gaat omdat je de rotor anders moet draaien voor het terug plaatsen dan de stand die hij had bij het verwijderen. Ook handig was het om te lezen dat de poellie van de B27 2 merktekens heeft. Toch handig om de goede te hebben bij het op tijd zetten. Uiteraard ook even de waarde van het optijd zetten bekeken.
Na het terug plaatsen startte de auto gelijk. Na wat opwarmen en het op tijd zetten liep het motortje weer als vanouds. Niets te stuiteren maar gewoon zijdezacht zoals een V6 hoort te lopen. Gelijk maar een voorjaars ritje gemaakt. Het weer was er gister goed voor en de bollenvelden hier even doorkruist.
264 Rules!!!!
Gister heb ik de bekende groene boeken er even bijgepakt en ben ik overgegaan op het terug plaatsen van de stroom verdeler. Een goede om even te lezen hoe dat precies gaat omdat je de rotor anders moet draaien voor het terug plaatsen dan de stand die hij had bij het verwijderen. Ook handig was het om te lezen dat de poellie van de B27 2 merktekens heeft. Toch handig om de goede te hebben bij het op tijd zetten. Uiteraard ook even de waarde van het optijd zetten bekeken.
Na het terug plaatsen startte de auto gelijk. Na wat opwarmen en het op tijd zetten liep het motortje weer als vanouds. Niets te stuiteren maar gewoon zijdezacht zoals een V6 hoort te lopen. Gelijk maar een voorjaars ritje gemaakt. Het weer was er gister goed voor en de bollenvelden hier even doorkruist.
264 Rules!!!!
264 RULES!!!!

