17 February 2012, 21:06
Na lange tijd weer eens de ruimte gevonden om hier wat te melden. Ik heb bovenstaande rotor reeds geplaatst en ook de auto op tijd proberen te zetten. Dit ging echter niet zoals gewenst. Ik merkte dat er vanuit de stroomverdeler een hoop "geruis" warneembaar was. Je hoorde een ietwat schrapend geluid. Dit was mij nooit eerder opgevallen. Op zoek gegaan naar een andere stroomverdeler. Leuk zo'n oude 264 maar dit blijkt toch een lastige zoektocht. het volgende modeljaar, MY1976, heeft al een ander type stroomverdeler. Een nieuwe loopt al snel tot over de 800,- euro. Als ze nog te koop zijn. Via marktplaats een nagenoeg zelfde type gevonden.
Vandaag heb ik de oude eruit gehaald en bleek er een behoorlijke speling te zijn van de as in de verdeler. Alles van de oude omgebouwd naar het exemplaar van marktplaats. Nu maar hopen dat het gaat werken. Ik zal deze gereviseerde maandag inbouwen!
Groet Ronald
Vandaag heb ik de oude eruit gehaald en bleek er een behoorlijke speling te zijn van de as in de verdeler. Alles van de oude omgebouwd naar het exemplaar van marktplaats. Nu maar hopen dat het gaat werken. Ik zal deze gereviseerde maandag inbouwen!
Groet Ronald
264 RULES!!!!