14 December 2011, 22:06
Goeie hoeveelheid fotos! Ik zit nog een beetje te twijfelen of het nou meevalt met de roest: het goede nieuws is dat er nog relatief weinig gaten zijn gevallen, het slechte nieuws is dat ie op erg veel plaatsen behoorlijk geroest is. Qua lassen zou het nog redelijk moeten meevallen mi. Maar hoe krijg je de rest van al die plekken echt roestvrij, zodat de roest niet een jaar begint terug te keren onder je nette, nieuwe lak...
Je zou idd een carrosserie erbij kunnen kopen en gewoon hele stukken over kunnen zetten. Boel eerst laten ontlakken ( dat is beter dan stralen overigens, ontlakken is soort chemisch bad), dan alle roest wegstralen en danstukken erin lassen en alles behandlen met soort anti roest middel lijkt me t mooiste.
Je zou idd een carrosserie erbij kunnen kopen en gewoon hele stukken over kunnen zetten. Boel eerst laten ontlakken ( dat is beter dan stralen overigens, ontlakken is soort chemisch bad), dan alle roest wegstralen en danstukken erin lassen en alles behandlen met soort anti roest middel lijkt me t mooiste.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...