9 December 2011, 22:34
Kan me voorstellen dat je er nog even over moet nadenken, want als je een andere carrosserie gaat gebruiken is dat of omkatten, als je het chassisnr ook mee omzet, of het wordt idd een 240dl carrosserie... En dus een dl op kenteken.
Dan toch maar lassen is mij keuze toen geweest en zou m weer zijn, maar het lassen is geen klusje. Ik denk dat die van jou er iets beter aan toe is dan de mijne, maar ik zie wel veel roest op je fotos. T mooiste is als je m in zo'n bad gooit waarmee ie volledig wordt ontlakt. Dan kun je de carrosserie erna echt goed lassen en mooi laten spuiten. En uiteraard gewoon op zoek naar een set roestvrije en verzinkte deuren en spatborden. Kost relatief weinig en scheelt veel.
Skidje, klopt idd over de veren en stabi's, maar de veerpoten zelf zijn toch standaard op een turbo?? Anders heb ik zelf ook een verkeerd setje weggegooid nl.......
Dan toch maar lassen is mij keuze toen geweest en zou m weer zijn, maar het lassen is geen klusje. Ik denk dat die van jou er iets beter aan toe is dan de mijne, maar ik zie wel veel roest op je fotos. T mooiste is als je m in zo'n bad gooit waarmee ie volledig wordt ontlakt. Dan kun je de carrosserie erna echt goed lassen en mooi laten spuiten. En uiteraard gewoon op zoek naar een set roestvrije en verzinkte deuren en spatborden. Kost relatief weinig en scheelt veel.
Skidje, klopt idd over de veren en stabi's, maar de veerpoten zelf zijn toch standaard op een turbo?? Anders heb ik zelf ook een verkeerd setje weggegooid nl.......
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...