19 November 2011, 09:23
De conformiteitsverklaring voor de Motor in de originele auto heb ik,evenals het originele kentekenbewijs van deze donor.
De B230 in welke turbo versie ook is nu geen optie en wel om de doodeenvoudige reden dat A) hij niet past(ontsteking zit op de verkeerde plaats) B) ik dus een complete B21ET heb en C) te veel elktronica en daar heb ik nix mee.
Al te giftig moet de motor trouwens ook n niet worden,wil graag het koppelstuk van de torquetube heel houden.
Over nokkenassen.......
Iemand ervaring met n K-nokkenas(met bijbehorende ontsteking) in een B21ET?
De B230 in welke turbo versie ook is nu geen optie en wel om de doodeenvoudige reden dat A) hij niet past(ontsteking zit op de verkeerde plaats) B) ik dus een complete B21ET heb en C) te veel elktronica en daar heb ik nix mee.
Al te giftig moet de motor trouwens ook n niet worden,wil graag het koppelstuk van de torquetube heel houden.
Over nokkenassen.......
Iemand ervaring met n K-nokkenas(met bijbehorende ontsteking) in een B21ET?

