Op de 360 zit geen LH maar L-jet.
De B21ET heeft nu inderdaad Kjet maar niet alleen de motor (in dit geval niet de motor) zorgt ervoor dat je een sterke pomp nodig hebt maar K-jet. K-jet draait een vrij hoge druk waardoor de 240 turbo een sterke pomp heeft (tuurlijk speelt het vermogen ook een rol maar een std B21ET heeft niet zoveel vermogen).
L-jet heeft niet zo'n sterke pomp nodig als K-jet. Op 300power gebruiken ze de standaard 360 pomp setup tot +-225pk afhankelijk van de brandstof. Als alles in goede staat is, moet je daar dus prima mee weg komen.
Wat bedoel je precies met: Voorlopig ga ik er vanuit om de standaard uitvoering te gebruiken,dus gewoon met K-jet
Welke standaard uitvoering?
L-jet is vrij simpel. Je kunt het volgens mij aansluiten met of zonder renix. Als je de B21ET verdeler (stroom) gebruikt heb je het toerental signaal nodig voor L-jet als puls. Verder inlaat van de 360 met gaskleppositiesensor. De luchtweger en de temperatuursensor. Is zo'n beetje alles.
Renix module heeft geen curve voor een B21ET (zeer lage compressie turbo motor). Als je niet naar standalone gaat of LH gebruikt is het misschien verstandig de B21ET ontsteking te handhaven.
De B21ET heeft nu inderdaad Kjet maar niet alleen de motor (in dit geval niet de motor) zorgt ervoor dat je een sterke pomp nodig hebt maar K-jet. K-jet draait een vrij hoge druk waardoor de 240 turbo een sterke pomp heeft (tuurlijk speelt het vermogen ook een rol maar een std B21ET heeft niet zoveel vermogen).
L-jet heeft niet zo'n sterke pomp nodig als K-jet. Op 300power gebruiken ze de standaard 360 pomp setup tot +-225pk afhankelijk van de brandstof. Als alles in goede staat is, moet je daar dus prima mee weg komen.
Wat bedoel je precies met: Voorlopig ga ik er vanuit om de standaard uitvoering te gebruiken,dus gewoon met K-jet
Welke standaard uitvoering?
L-jet is vrij simpel. Je kunt het volgens mij aansluiten met of zonder renix. Als je de B21ET verdeler (stroom) gebruikt heb je het toerental signaal nodig voor L-jet als puls. Verder inlaat van de 360 met gaskleppositiesensor. De luchtweger en de temperatuursensor. Is zo'n beetje alles.
Renix module heeft geen curve voor een B21ET (zeer lage compressie turbo motor). Als je niet naar standalone gaat of LH gebruikt is het misschien verstandig de B21ET ontsteking te handhaven.

