14 February 2006, 22:59
ik geloof het wel, maar de mijn heeft er al wel 600000km op gas opzitten. En de 100000km die ik ermee heb gereden: nog nooit een backfire en op een versleten verdamper geen problemen.
Lovati of Lovato: het zal waarschijnlijk dezelfde zijn!! Het was vlgs HPO de enige installatie die goed was voor een ouderwetse turbo.
Tijdje met volvo monteur en turbo-gek gepraat: ook volgens hem waren de turbo motoren van de 240 bij uitstek geschikt voor LPG, doordat ze standaard extra geharde kleppen hebben EN natrium gekoelde kleppen hebben, dwz ideaal voor lpg.
Enige probleem zou kunnen zijn dat door de hitte je uitlaatspruitstuk vaker scheurt. volgens kaasie ligt dat aan mijn rijstijl, maar vlgs mij niet!
Kortom, ik ben helemaal overtuigd van de combi turbo en lpg! En HPO ook, dus bel ze es!
Lovati of Lovato: het zal waarschijnlijk dezelfde zijn!! Het was vlgs HPO de enige installatie die goed was voor een ouderwetse turbo.
Tijdje met volvo monteur en turbo-gek gepraat: ook volgens hem waren de turbo motoren van de 240 bij uitstek geschikt voor LPG, doordat ze standaard extra geharde kleppen hebben EN natrium gekoelde kleppen hebben, dwz ideaal voor lpg.
Enige probleem zou kunnen zijn dat door de hitte je uitlaatspruitstuk vaker scheurt. volgens kaasie ligt dat aan mijn rijstijl, maar vlgs mij niet!
Kortom, ik ben helemaal overtuigd van de combi turbo en lpg! En HPO ook, dus bel ze es!