11 August 2011, 16:02
In aansluiting op de opmerkingen van 8Valve lijkt me een frisse B230FT met slechts 165000 miles op benzine en geen olieverbruik een prima begin. Via JW240 heb ik begrepen dat ik een 91-92 kabelboom van een 240 blok moet scoren zodat ik de juiste aansluitingen gelijk op orde heb. Nadien kan ik van de LH alsnog overstappen op iets nog vrijer programmeerbaar.
Bedankt voor de input.
Bedankt voor de input.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..