10 January 2013, 17:30
heb heel de inlaat los gedaan plus de injectoren proper laten make bij een garage die daar een machinetje voor had en de rest gelijk gasklep , spruitstuk , benzine rail in benzine gelegd en erna met tandenborstel proper gemaakt en uitgeblaze dus dat is allemaal in orde en de harmonicaslang heb ik nieuw gestoken van het begin al omdat die idd gescheurd was :p
en ja die regelklep heb ik proper gemaakt plus afgesteld ook de gasklepsensor is nagemeten en afgesteld...
en hm oke dan ben ik niet meer ongerust want het hobbelen is echt miniem
toch bedankt voor de tips marc
!!!
en ja die regelklep heb ik proper gemaakt plus afgesteld ook de gasklepsensor is nagemeten en afgesteld...
en hm oke dan ben ik niet meer ongerust want het hobbelen is echt miniem
toch bedankt voor de tips marc
!!!
Marc1970 schreef:Ik weet zo min mogelijk van de moderne beoefening van automechanica maar je zou eens moeten zoeken naar lekken in de inlaat ná de luchtmassameter bijvoorbeeld. De harmonicaslang wil nog wel eens doorschuren ergens.
Het stationair hobbelen kan van ongelijke klepspeling komen, en het hoort een beetje bij het blok. Heb je stat. regelklep al schoongemaakt (niet met "product X"maar met wasbenzine en een wattenstokje).

maar met wasbenzine en een wattenstokje).