6 August 2011, 14:31
de ontvetter moest ff uitdampen... niet dat het veel uitmaakt hoor, alle voorwerk weet ik met een kwast of roller weer vakkundig en in no time te verprutsen.. enige dat rest is me er de komende tijd weer oeverloos aan te ergeren.. (kon ik het maar spuiten..)
over ergeren gesproken.. heb 2 platen gemeten, de originele van mijn auto heeft bijna 8.5 mm met 69000km, de plaat van de 544 8-mm met bijna een ton.. eea zal niet veel schelen tov een nw.. de 8- heeft dan nog ongeveer 1 mm te gaan tot aan de klinknagel.. vandaar dat ze bewaard heb, een auto die niet bijster veel km's rijdt kan er nog heel lang mee vooruit. (Bedenk me nu dat ik er tegenwoordig een plaat van een 2 serie in heb zitten vanwege de splines op de M46...)
over ergeren gesproken.. heb 2 platen gemeten, de originele van mijn auto heeft bijna 8.5 mm met 69000km, de plaat van de 544 8-mm met bijna een ton.. eea zal niet veel schelen tov een nw.. de 8- heeft dan nog ongeveer 1 mm te gaan tot aan de klinknagel.. vandaar dat ze bewaard heb, een auto die niet bijster veel km's rijdt kan er nog heel lang mee vooruit. (Bedenk me nu dat ik er tegenwoordig een plaat van een 2 serie in heb zitten vanwege de splines op de M46...)