Als ik dat filmpje zo zie lijkt het of het begint zodra je de gasklep vanaf de stationairstand verdraait. Maak het gasklephuis schoon, en controleer of de gasklepsensor klikt zodra je de gasklep verdraait en weer terugklikt als de klep op de ruststand komt, maak de stekker los en vast.
Ik heb laatst ook een stationairregelklep schoongemaakt, die nauwelijks vies leek maar toch genoeg om de motor af te laten slaan. Ik twijfel in principe nooit aan afzonderlijke componenten, het is meestal de afstelling, viezigheid of stekkers die mankeren.
Ik zie een automaat, hoe is die qua olie (kleur, hoeveelheid)?
Ik heb laatst ook een stationairregelklep schoongemaakt, die nauwelijks vies leek maar toch genoeg om de motor af te laten slaan. Ik twijfel in principe nooit aan afzonderlijke componenten, het is meestal de afstelling, viezigheid of stekkers die mankeren.
Ik zie een automaat, hoe is die qua olie (kleur, hoeveelheid)?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969