1 August 2011, 18:18
Probeer je bougiekappen er 1 voor 1 eens af te trekken, hou je toerental natuurlijk wel wat hoger.
Kijk of er verschil is.
Kan een half defecte bougie zijn of een kapotte kabel.
Kan ook een vuile injector zijn, zit een zeefje in en kan verstopt zijn.
Dus hoor je bij een cilinder verschil als de bougiekap er af is probeer eens een andere bougie.
En als dat het niet is kijk je injectoren eens na.
Kijk of er verschil is.
Kan een half defecte bougie zijn of een kapotte kabel.
Kan ook een vuile injector zijn, zit een zeefje in en kan verstopt zijn.
Dus hoor je bij een cilinder verschil als de bougiekap er af is probeer eens een andere bougie.
En als dat het niet is kijk je injectoren eens na.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard