22 January 2015, 02:02
Vandaag weer een paar keer aan M. gedacht dus ik neem nu echt aan dat het starten verder zonder problemen zal verlopen.
Ben er erg blij mee want ik zag mijn geest al dwalen met dat gas. Ik heb al redelijk veel verhalen gelezen over langdurige problemen met de eerste series injectiemotoren i.c.m. LPG.
Van het weekend gooi ik alle zekeringen er even uit en borstel alle contacten schoon want als op 4 en/of 6 een slecht contact is zal dat voor de andere zekeringen misschien ook tijd worden.
Nog wel een vraag die bij me opkomt:
Wat doet dat 0227100124 kastje eigenlijk precies; je hebt het over de koeling maar hoe kan dat ding op die plek de temperatuur nu meten van het koelwater? Bij mijn weten zit het gewoon op een ijzeren strip gelijmd en niet op een koelslang o.i.d.
Ben er erg blij mee want ik zag mijn geest al dwalen met dat gas. Ik heb al redelijk veel verhalen gelezen over langdurige problemen met de eerste series injectiemotoren i.c.m. LPG.
Van het weekend gooi ik alle zekeringen er even uit en borstel alle contacten schoon want als op 4 en/of 6 een slecht contact is zal dat voor de andere zekeringen misschien ook tijd worden.
Nog wel een vraag die bij me opkomt:
Wat doet dat 0227100124 kastje eigenlijk precies; je hebt het over de koeling maar hoe kan dat ding op die plek de temperatuur nu meten van het koelwater? Bij mijn weten zit het gewoon op een ijzeren strip gelijmd en niet op een koelslang o.i.d.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]