4 February 2006, 20:25
Dank voor de reacties tot nu toe.
Eenmaal afgeslagen start hij uitstekend en loopt dan probleemloos. Als de benzineafsluiter niet afsluit, kan dat niet volgens mij.
De vacu?mslangetjes die ik kan vinden, zijn dicht. Maar, toegegeven, de vacu?mslang die jij beschrijft kan ik niet vinden. Kun je wat toelichten of misschien een foto ?
Groeten
Geert
de stoker schreef:zet er eens een nieuw benzineafsluiter op
het wil wel eens voorkomen dat deze niet helemaal afsluit wanner je op gas rijd
en met gevolg wanneer de motor koud is het eigenlijk als een choke fungeerd en wanneer hij warm wordt het mengsel gewoon veel te rijk staat met de problemen die jullie aangeven
gr de stoker
Eenmaal afgeslagen start hij uitstekend en loopt dan probleemloos. Als de benzineafsluiter niet afsluit, kan dat niet volgens mij.
Pierre van Aert schreef:Zit er nergens geen scheurtje in een vacuumslangetje ?
Bijvoorbeeld bovenop het inlaatspruitstuk zit een dun slangetje ( 1 cm doorsnee) wat naar het luchtfilter loopt, als dat gescheurd is, loopt hij ook niet stationair !
De vacu?mslangetjes die ik kan vinden, zijn dicht. Maar, toegegeven, de vacu?mslang die jij beschrijft kan ik niet vinden. Kun je wat toelichten of misschien een foto ?
Groeten
Geert
Volvo 240 Van, B230F, 1991, 420Kkm<br />Moto Guzzi V65, 1985, 100Kkm<br />Citroen Xantia 2.0i, 1998, 250Kkm, automaat<br />Gazelle Populair, 20Kkm, 1975