28 September 2014, 20:54
Probleem is gevonden denk ik, motor stond iets te arm afgesteld en wellicht ook luchtlekken langs de injectoren. Die rubbertjes zijn niet al te goed meer ... Maar toch zijn ze nieuw ... begrijp het niet goed. Wordt opgevolgd.
Warmdraairegelaar (WUR) / dempdrukregelaar had er ook geen zin meer in, maar is beter nu.
Er zit wellicht ook een verkeerde benzinepomp in maar ik moet het partnr van Bosch nog eens controleren. Deze geeft maar 100L/H , wat normaal 150L/H moet zijn (filter is nieuw en ganse circuit is proper). Daarom dat deze auto "sloom" aanvoelde bij vroegere pogingen ... (gaspedaalrespons). Ik vermoed dat er een pomp onder zit van een gewone "E" motor , niet voor een "ET" motor dus.
Dus andere Bosch pomp erin droppen ;-)
Sproeipatroon van de injectoren ook niet goed, dat zullen 4 nieuwe worden, nu nog even "doorsparen" ... :o Zit een tamelijk groot verschil op tussen het maximum en het minimum, injectoren reinigen zal niet veel uithalen wellicht...
Warmdraairegelaar (WUR) / dempdrukregelaar had er ook geen zin meer in, maar is beter nu.
Er zit wellicht ook een verkeerde benzinepomp in maar ik moet het partnr van Bosch nog eens controleren. Deze geeft maar 100L/H , wat normaal 150L/H moet zijn (filter is nieuw en ganse circuit is proper). Daarom dat deze auto "sloom" aanvoelde bij vroegere pogingen ... (gaspedaalrespons). Ik vermoed dat er een pomp onder zit van een gewone "E" motor , niet voor een "ET" motor dus.
Dus andere Bosch pomp erin droppen ;-)
Sproeipatroon van de injectoren ook niet goed, dat zullen 4 nieuwe worden, nu nog even "doorsparen" ... :o Zit een tamelijk groot verschil op tussen het maximum en het minimum, injectoren reinigen zal niet veel uithalen wellicht...
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E