28 May 2011, 17:38
Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat het geen zin heeft om op zoek te gaan naar ÃÃn schroefje/kanaaltje etc. dat problemen veroorzaakt. Het is vaak een combinatie van factoren.
Als je een betrouwbare auto wilt waar je nog lang en gelukkig mee wilt rijden, is het echt het beste om die carburateur te reviseren. Als je echt alles, ook de pakkingen en sproeiernaald etc., gaat vervangen, ben je volgens mij nog geen 100 euro kwijt als je het zelf doet. En bedenk eens hoeveel je daar voor terugkrijgt.
Zo heb ik 1:14 gehaald met mijn B19A en ik heb toen niet eens mijn best gedaan. Gewoon alles ÃÃn voor ÃÃn netjes in orde maken zoals het destijds ook was.
PS Ik moet er wel bij zeggen dat ik een perfectionist ben en alles wil hebben zoals het origineel ook was. Dat maakt het soms wel wat moeilijker en duurder ;D
Als je een betrouwbare auto wilt waar je nog lang en gelukkig mee wilt rijden, is het echt het beste om die carburateur te reviseren. Als je echt alles, ook de pakkingen en sproeiernaald etc., gaat vervangen, ben je volgens mij nog geen 100 euro kwijt als je het zelf doet. En bedenk eens hoeveel je daar voor terugkrijgt.
Zo heb ik 1:14 gehaald met mijn B19A en ik heb toen niet eens mijn best gedaan. Gewoon alles ÃÃn voor ÃÃn netjes in orde maken zoals het destijds ook was.
PS Ik moet er wel bij zeggen dat ik een perfectionist ben en alles wil hebben zoals het origineel ook was. Dat maakt het soms wel wat moeilijker en duurder ;D
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL