26 May 2011, 10:47
Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties!!
@ Edwin en Henqui
Kennelijk is dat kanaaltje voor het koelwater dus geen groot probleem dankzij die plugjes die eruit kunnen. Goed om te weten!
@ Marc 1970
Wat bedoel je precies met het overzetten van de benzinepomp en het hulpasje? Ligt dat aan het feit dat een injectiemotor een electrische pomp zal hebben? Is dit makkelijk te doen?
Inderdaad jammer van het alu kleppendeksel. Ik zal hem wel bewaren, mooi ding
Ja, Pierburg, dacht ik ook al, maar er staat Stromberg op ???
@ Edwin en Henqui
Kennelijk is dat kanaaltje voor het koelwater dus geen groot probleem dankzij die plugjes die eruit kunnen. Goed om te weten!
@ Marc 1970
Wat bedoel je precies met het overzetten van de benzinepomp en het hulpasje? Ligt dat aan het feit dat een injectiemotor een electrische pomp zal hebben? Is dit makkelijk te doen?
Inderdaad jammer van het alu kleppendeksel. Ik zal hem wel bewaren, mooi ding

Ja, Pierburg, dacht ik ook al, maar er staat Stromberg op ???
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)