28 February 2011, 22:00
Ook mijn Overdrive valt af en toe uit (en gaat spontaan weer aan) bij een warme motor. Ik moet nog 100% uitsluiten dat dit aan de bedrading richting de solenoid ligt. Maar ga er eigenlijk al van uit dat dit hetzelfde euvel is als besproken in dit http://volvolvo.nl/forum/topic,8117.0/ topic.
Dit betekent dat er dus nieuwe zuigers en O ringen in de OD moeten. Nu schijnen die dingen niet meer te bestellen zijn (worden wel op maat gemaakt voor een garage in Westerbroek). Maar ik zit er ook aan te denken deze klus zelf te klaren.
Mijn zwager heeft nog een 4 bak + OD liggen van zijn 760 diesel uit 1982. Kan dit dezelfde OD zijn als mijn B21a? Staat het type op de OD, of kan ik dit ergens aflezen?
Mijn 240 is origineel niet met OD geleverd is mijn indruk, omdat in de zweedse papieren slechts 4 versnellingen werden benoemd.
Dit betekent dat er dus nieuwe zuigers en O ringen in de OD moeten. Nu schijnen die dingen niet meer te bestellen zijn (worden wel op maat gemaakt voor een garage in Westerbroek). Maar ik zit er ook aan te denken deze klus zelf te klaren.
Mijn zwager heeft nog een 4 bak + OD liggen van zijn 760 diesel uit 1982. Kan dit dezelfde OD zijn als mijn B21a? Staat het type op de OD, of kan ik dit ergens aflezen?
Mijn 240 is origineel niet met OD geleverd is mijn indruk, omdat in de zweedse papieren slechts 4 versnellingen werden benoemd.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel

