30 January 2011, 00:00
@Marc1970 ga ik zeker melden maandag, heb weleens eerder iets dat ik via dit forum als advies heb gekregen doorgegeven aan ze, kreeg niet de indruk dat ze dat vervelend vonden. Enige dat ik hoop is dat 't niet een erg dure grap wordt om het euvel te achterhalen....
Ik heb niets gemerkt zoals een onrustige motor. Juist te rustig, als je 'm nu aandoet merk je dat 't niet kan bijbenen en uitgaat.
Ik heb niets gemerkt zoals een onrustige motor. Juist te rustig, als je 'm nu aandoet merk je dat 't niet kan bijbenen en uitgaat.

