Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motor (1993 Volvo 240 super polar) valt vaak uit bij een lage snelheid
#3
@marc1970 bedankt voor je reactie. Het gebeurt als ik het gas loslaat, als ik gas blijf geven blijft de motor aan. Ik zet 'm eigenlijk nooit in z'n vrij, is dus wel altijd in de versnelling (valt uit bij zowel de 1e als 2e versnelling), maar dan nog valt de motor uit. Nu ik jouw reactie lees weet ik ook weer welk onderdeel ze ook al vervangen hebben naast de relais, het gasklephuis. Maar ja, helaas nog zonder resultaat.

Ik heb trouwens wel vertrouwen in de garage waar ik kom, ik heb wel het idee dat ze niet zomaar wat doen. Maar ja, dan is puur hoe het overkomt... :-) Ik zal maandag sowieso ff weer bellen en ook jouw suggesties noemen, kan geen kwaad lijkt me.
Antwoord


Berichten in dit topic
motor (1993 Volvo 240 super polar) valt vaak uit bij een lage snelheid - door simoneronald - 29 January 2011, 22:10

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 loopt stationair niet lekker maartenvg 1 184 19 May 2026, 12:04
Laatste bericht: Dopski
  Onregelmatig toerental stationair (warme motor B230F) Boet 10 1.036 14 May 2026, 00:40
Laatste bericht: Boet
  Volvo 740 kjet naar LH2.4 Daan245 4 523 11 January 2026, 20:55
Laatste bericht: Marc1970
  Motor blijft koud? - OPGELOST - Boet 5 1.254 27 December 2025, 19:31
Laatste bericht: Boet
Tongue 2.3l motor in Super Polar 1993 Boet 5 894 27 December 2025, 19:29
Laatste bericht: Boet
  volvo 245 1990 wil niet meer starten jvda 8 1.155 24 August 2025, 09:50
Laatste bericht: Marc1970
  Motor nummer D24 edantonissen 0 337 24 July 2025, 21:05
Laatste bericht: edantonissen
  volvo 244 uit 1977 met alleen LPG skidje 16 12.719 5 January 2025, 19:54
Laatste bericht: BartJu
  volvo 240 2.3i start lastig HendrikJan 4 1.167 13 December 2024, 13:55
Laatste bericht: HendrikJan
Sad motor V50 2.0 benzine houdt iets in Dopski 2 1.664 23 July 2024, 09:47
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)