21 January 2011, 17:28
345GLS schreef:Remklauwen rondom. Voorlopig bemoei ik me maar niet met remtechnische zaken van de 200-serie, want de 300 heeft trommels achter.
Als het CO 0,5% is; bij welk toerental is dit gemeten? Alle slangen aangesloten?
Probeer eens met warme, lopende motor de olievuldop van de carburateur los te halen en weer terug te duwen. Als de motor veel mooier gaat lopen tijdens het terugdrukken, moet je 'm wat rijker zetten.
Ja, klauwen rondom. Waarom?
Meting gebeurde steeds op dezelfde wijze. Alle slangen aangesloten. Meting bij warme motor, met stationair toerental. Tijdens de meting af en toe eens hoger in toeren brengen en laten zakken, om te kijken of de waardes veranderen.
Ik zou 'm maar wat graag rijker krijgen, Joost, maar blijkbaar leidt deze Volvo een eigen leven. Hij zakt altijd weer terug naar een te laag stationair en een te arm mengsel. Ik weet het eerlijk gezegd niet meer.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)