20 January 2011, 22:23
Dan is er bij mij in ieder geval niets aan de hand; mijn 345 stoomt probleemloos door naar de 120 (een 240 2.0/2.1nonturbo/2.3 houdt me niet bij...). Harder ga ik nog even niet vanwege speling op een fusee- en een stuurkogel.
In de zomer van 2009 heeft 'ie eens een stukje 160 gereden, maar dat was nog met de oude brandstofpomp.
Mijn bobinekabel moest blijkbaar speciaal uit Zweden komen dus dat moet nog even wachten. Er komen ook nieuwe pakkingen voor het uitlaatspruitstuk mee, die zijn lek en dat zorgt voor een lekkere ratel bij optrekken. Net een driepits Japanner...
Ik rijd er zo al sinds de aanschaf mee rond, maar er waren zaken die meer prioriteit hadden. Nu heb ik eindelijk de moed bijeen geraapt om de zaak eens los te trekken, al heb ik het vermoeden dat er een hefboomachtige constructie aan te pas moet komen om het spruitstuk te scheiden van de kop.
In de zomer van 2009 heeft 'ie eens een stukje 160 gereden, maar dat was nog met de oude brandstofpomp.
Mijn bobinekabel moest blijkbaar speciaal uit Zweden komen dus dat moet nog even wachten. Er komen ook nieuwe pakkingen voor het uitlaatspruitstuk mee, die zijn lek en dat zorgt voor een lekkere ratel bij optrekken. Net een driepits Japanner...
Ik rijd er zo al sinds de aanschaf mee rond, maar er waren zaken die meer prioriteit hadden. Nu heb ik eindelijk de moed bijeen geraapt om de zaak eens los te trekken, al heb ik het vermoeden dat er een hefboomachtige constructie aan te pas moet komen om het spruitstuk te scheiden van de kop.
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL