16 January 2011, 00:07
Dat was niet de zuiger maar de klepsteel. Dan heb je het over water in het inlaattraject, is niet zo breed. 10-20 mL hooguit, past makkelijk in de cilinder, geen schade.
ALs je geen koelvloeistof verliest is de witte rookwolk van wat anders misschien? Remvloeistof rookt ook als een wilde. Het is niet ongehoord dat hoofdremcilinders lekken ri. de rembekrachtiger wat dan weer via de vacuumslang de motor in gezogen wordt.
Hopelijk is er echt niks aan de hand.
Het spruitstuk is verwarmd, ik denk tegen bevriezende carburateurs en voor een constanter mengsel.
ALs je geen koelvloeistof verliest is de witte rookwolk van wat anders misschien? Remvloeistof rookt ook als een wilde. Het is niet ongehoord dat hoofdremcilinders lekken ri. de rembekrachtiger wat dan weer via de vacuumslang de motor in gezogen wordt.
Hopelijk is er echt niks aan de hand.
Het spruitstuk is verwarmd, ik denk tegen bevriezende carburateurs en voor een constanter mengsel.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969