13 November 2010, 22:55
Heb jij mischien een zo,n stationaire bypass klepje op de spruitstuk.
die moet open gaan als de motor loopt + 12volt op het draadje.
Als de motor te langzaaam stationair loopt wil die +12 volt wel een wegvallen.
Je kan om te testen een nooddraadje trekken vanaf de accu naar de klep (constand 12 volt blijft die open staan)
Pas wel op voor sluiting draadje stevig vast zetten.
Of een voltmeter er op met een verlengdraadje in de auto dan kan je onder het rijden kijken of de spaning wegvalt
die moet open gaan als de motor loopt + 12volt op het draadje.
Als de motor te langzaaam stationair loopt wil die +12 volt wel een wegvallen.
Je kan om te testen een nooddraadje trekken vanaf de accu naar de klep (constand 12 volt blijft die open staan)
Pas wel op voor sluiting draadje stevig vast zetten.
Of een voltmeter er op met een verlengdraadje in de auto dan kan je onder het rijden kijken of de spaning wegvalt