27 October 2010, 19:48
Maar ook bij die hoge CO toch nog last van slecht lopen bij koudere motor? Of valt dat nu wel mee?
Hmmm.. kan het inderdaad wel eens proberen.. Ik ben ook begonnen met afstelling van de naaldbus op gelijke hoogte aan de zuigerbasis, maar dat op zich was dus veel te arm. Dan met COmeter in de aanslag de naald geleidelijk hoger gedraaid. Na de VKB nog maar eens kijken. Misschien eens een hobby- of doe-het-zelf-garage zoeken in de buurt, waar ik de apparatuur gewoon ter plekke zelf kan gebruiken!
Zat trouwens te denken of ik de pakking van de inlaat misschien eens nader moet bekijken. Misschien zuigt ie daar valse lucht..?
Hmmm.. kan het inderdaad wel eens proberen.. Ik ben ook begonnen met afstelling van de naaldbus op gelijke hoogte aan de zuigerbasis, maar dat op zich was dus veel te arm. Dan met COmeter in de aanslag de naald geleidelijk hoger gedraaid. Na de VKB nog maar eens kijken. Misschien eens een hobby- of doe-het-zelf-garage zoeken in de buurt, waar ik de apparatuur gewoon ter plekke zelf kan gebruiken!
Zat trouwens te denken of ik de pakking van de inlaat misschien eens nader moet bekijken. Misschien zuigt ie daar valse lucht..?
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)