Topics: 21
heej die ventilator had het in mijn 740 ook begeven kwam door water dat via de lucht intake naar binnen lekte. wij hebben hem toen uitelkaar gehaald en gemaakt hetzelfde als bij de ruitenwisser motor. mss kun je hem wel maken? gegroet
Topics: 0
Topics: 5
760Turbo schreef:Je hebt een andere ventilatort liggen man....met een dash er omheen 
Mooi spul, dat vliegwiel! Hak nog nie gezien :o Er gaat toch niks boven een AW71 ;D, maarja jij bent niet zo'n rustige rijder als ik en dan is een schakel veel beter voor jou 8)
ik weet dat ik een andere heb liggen, maar dacht dat ik eerst maar eens ging onderzoeken wat er mis is. Andere unit heel laten is ook makkelijk, wie weet zit er iets tussen het ding, of is er iets anders stuk

Maar als de motor zelf stuk is wissel ik natuurlijk ff dat ding om..
Jij rijdt inderdaad veel rustiger, dat blijkt ook uit ÃÂ
ÃÂ
n setje remblokken op 12.000km

:
760 | Groen | Snel
Topics: 38
flip_21 schreef:[quote=760Turbo ]
Jij rijdt inderdaad veel rustiger, dat blijkt ook uit ÃÂÃÂn setje remblokken op 12.000km
:
Je moet ook je voet van het rempedaal halen! Is alleen nodig tijdens het vertragen! Scheelt een hoop bij stoplichtsprintjes kan ik je vertellen! ;D
Groeten, Boele
Tsja, geef mij maar een handbak, en als je genoeg vermogen hebt om de koppeling te laten slippen voelt het aan als een automaat :
De interieur ventilator er al uit gehaald, verrek hij doet ut gewoon ???
EÃÂ
n stekkertje zat niet helemaal lekker en een klein takje, maar wat het nu was, geen idee.
Wel heeft de motor zijn beste tijd gehad, draait niet echt soepel en lagertje heeft best wat speling.. even kijken hoe/wat. Heb er nog een liggen, eens vergelijken wat de beste is.
Misschien proberen open te maken en te smeren, schoonmaken en busje er in ofzo..
760 | Groen | Snel
Topics: 0
Tja Volvo en stekkerverbindingen

...ik was zondag ook weer en victim >
Ooit komt het goed en heb ik alle 'foutjes' opgelost ;D
Multi-x velgen geplaatst, ziet er veel netter uit dan staalvelgen
Verder de motor van de interieurfan teruggeplaatst. Loopt in ieder geval weer..
Een nieuw probleem is een lekkende stuurbekrachtigingspomp, of de slang van het systeem.. even zoeken en repareren.
760 | Groen | Snel
Topics: 163
mooi!
is dat16 inch? en zijndit dezelfde als pb onder de bruine heeft?
DopdeDouwer schreef:mooi!
Dit is 15x7 van een 780. Niet dezelfde als onder de 242, ik dacht dat dat iets van BBS was?
760 | Groen | Snel
Topics: 18
flip_21 schreef:DopdeDouwer schreef:mooi!
Dit is 15x7 van een 780. Niet dezelfde als onder de 242, ik dacht dat dat iets van BBS was?
Inderdaad dat zijn 16x7 BBS wielen. Maar die 760 is niet verlaagd of wel?