21 January 2009, 20:47
Citaat:ik heb ze ook besteld
Ik heb wat teweeg gebracht.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
injectors B21ET
|
21 January 2009, 20:47
Citaat:ik heb ze ook besteld Ik heb wat teweeg gebracht. Ben benieuwd naar het resultaat.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
21 January 2009, 23:26
Muisje schreef:ik heb ze ook besteld en ikke ook haha ;D ;D ;D
Volvo S70R B5234T4 M59
22 January 2009, 02:39
;D ;D ;D
nu die f**$%$-SAAB 900 met K-jet eens EINDELIJK fatsoenlijk aan het lopen krijgen... > ![]() ![]() Nieuwe injectoren hebben daar iig nog niet de doorslag gegeven. Maar we zijn aardig op weg. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
23 January 2009, 21:32
ik heb ze ;D gaan er nu in
24 January 2009, 09:06
edwin schreef:Vanavond nog resultaat?? ja, maar niet gepost, loopt een stuk beter lekker soepel laag in toeren, vanmiddag druk verder omhoog ;D
25 January 2009, 18:18
Citaat:vanmiddag druk verder omhoog wazzeggie ?? ???
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
25 January 2009, 18:36
edwin schreef:wazzeggie ?? ??? oftewel gas op de zuiger 8) ;D
Volvo S70R B5234T4 M59
26 January 2009, 22:49
Vanochtend naar de CO-boer om de CO af ste stellen .
Het stukje snelweg IJmuiden/Uitgeest was een genot. Trok goed, liep mooi rond. Bleek ook tijdens de meting waarom. Co was boven de 10% :o Meer wilde de meter niet aangeven... Schroef linksom tot 2 % CO uitstoot (stationair) Met als resultaat dat ie nu weer hetzelfde loopt als met de oude inspuiters(stotteren, minder trekken ). Alleen de koude-en warme startproblemen zijn nu voorbij. 2% CO is toch een mooie waarde ? Of moet een turbo nog rijker? Van mij mag ie ook op bijv. 4 % staan .Dan maar lagere KM's per liter benzine. Maar bij welke waarden wordt het echt link met cilindersmering.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
26 January 2009, 22:52
staat je ontsteking wel OK?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|