Jelmar schreef:neem aan dat er wel nieuwe olie-leidingen op komen ?
ik heb een kant & klaar oplossing voor de b204 liggen, stuur maar en pb als je interesse hebt. 
ik zal even voor flip antwoorden
Aanvoer laten we origineel, omdat het ook een T3 is komt het mooi uit, enige is dat deze T3 een 1/8" ingang heeft en de originele een M12, dus we hebben een flens gemaakt die op de T3 olieaanvoer past en tappen daar de M12x1,5 draad in. We gaan de feed nog wel heel goed schoonmaken. Mocht er iets vreemds mee zijn dan gaat er natuurlijk iets anders op, origineel is dan wat duur

edit: ik weet dat er een risico aan zit om de originele, al dan niet schoongemaakt, te gebruiken. vaak krijg je ook alleenmaar garantie met nieuwe aanvoer/afvoer. Deze feed heeft tot nu toe op het blok gezeten met de koppeling op het eind dichtgemaakt, en met het primen van de oliepomp heeft er rijkelijk olie uit gestroomd. Gelukkig is het geen leiding die jaren in een hoek gelegen heeft
terugloop is nog goed, helemaal vrij, die gaat terug met voldoende dichtings-snot in het blok (en nieuwe ring). (bij mijn 940 zat er dus een nieuwe turbo op met de oude bijna dichtzittende drain, is iets dat nog al eens vergeten is inderdaad). Als ze eenmaal dichtzitten krijg je die troep er echt lastig uit...
waterkoeling heeft een andere maat, ene kant vervangen we een koppeling en voor de andere kant buigen we een nieuwe buis. Was allemaal goed te krijgen bij landbouw leveranciers.