Michiel, ik ga altijd naar de WVK te Bladel (is 30km vanaf jou, beetje ver dus). Ik weet niet of je per se naar een garage wilt, maar dat is gewoon een keuringstation (keuren kost 30 euro). Ze bellen als er iets mis en vragen of ze het mogen repareren (is bij mij nog nooit voorgekomen) en hebben een auto meestal snel gekeurd.
Berichten: 368
Topics: 27
Lid sinds: Mar 2006
Dirk242 schreef:Michiel, ik ga altijd naar de WVK te Bladel (is 30km vanaf jou, beetje ver dus). Ik weet niet of je per se naar een garage wilt, maar dat is gewoon een keuringstation (keuren kost 30 euro). Ze bellen als er iets mis en vragen of ze het mogen repareren (is bij mij nog nooit voorgekomen) en hebben een auto meestal snel gekeurd.
En die weten goed om te gaan met oldtimers?
Moet voor mijn Mehari ook nog een garage hebben die weten waar ze mee bezig zijn.
Volvo 245 GLE 1979
Ik weet niet of je het daar iets wilt laten maken? Ik wil het namelijk zelf maken in het geval dat het kapot gaat.
Of ze goed omgaan met oldtimers durf ik je niet te vertellen. Er gebeuren daar geen rare dingen, daar geloof ik niks van.
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Paar km doorrijden en je zit in Gemert.
Da's zeker een goede tent.
Kllllllikk
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
yep, maar voor CarloPrijzen :

:
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Het moest toch goed gebeuren?

Ok, dan kost het een paar knaken extra.
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Ik zou eens een rondje rijden in de buurt. Loop binnen bij alle niet-dealer niet Kwik-fit garages die nauwelijks occasions verkopen en kijk wat ze op de brug hebben staan.
Je zoekt een mix van oud en nieuw, roestige Alfa's, campers en Mercedes Benzen door elkaar. Neem je Volvo mee en vraag of ze er nog zoeentje in onderhoud hebben. Vraag of je bij de keuring mag meekijken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 368
Topics: 27
Lid sinds: Mar 2006
Rob schreef:Het moest toch goed gebeuren? 
Ja, daarom doe ik het zelf. ;D
Maar een oldtimer keuren is heel wat anders dan een auto van 15 jaar oud.
Vooral mijn citroen snappen ze niks van: huh geen ventilator? waar zijn je gordels?
Vorige garage heeft mijn mistlicht afgekoppeld, ik heb echter geen mistlicht.... :'( om te janken is het.
Volvo 245 GLE 1979
Onze geheel zelf gerestaureerde 2cv4 uit '78 en 2cv6 zijn er ook gekeurd. Gewoon goedgekeurd en geen bijzonderhedeb, Wat dat betreft moet het wel goedkomen met die Mehari (is uiteindelijk bijna hetzelfde).
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Dat klinkt als een hele solide aanbeveling. Mensen die in een Eend kunnen keuren zonder iets te slopen hebben verstand van auto's in de breedste zin vh woord.
Ben ook altijd blij als mijn trutteschudders met jarretelaandrijving de APK overleven. De garage waar ik kom heeft aardige maar vergeetachtige werknemers. Als je even niet kijkt laten ze wÃÃr de motorkap naar beneden knallen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969