25 March 2007, 16:09
de 262c is naar de spuiter daar moest hij echter wel voor starten...
Ik kwam erachter dat de brandstofpomp direct was doorgeschakeld in de zekeringkast. en dat de tankpomp niet goed aardde.
maar ook dat het brandstofrelais helemaal verspocht was van binnen, die schakelt nooit meer
ik heb het nu maar even kort gesloten in de stekker en nu lopen beide pompen en kan hij starten.
nu ben ik dus op zoek naar een ander relais, heeft iemand nog zo'n relais liggen?
de cijfers op het huis zijn 89 83 26 1 348 600 en het hoort bij een k-jet van een vroege PRV met een spinnekopspruitstuk.
ik houd me aanbevolen ook voor tips..
Ik kwam erachter dat de brandstofpomp direct was doorgeschakeld in de zekeringkast. en dat de tankpomp niet goed aardde.
maar ook dat het brandstofrelais helemaal verspocht was van binnen, die schakelt nooit meer
ik heb het nu maar even kort gesloten in de stekker en nu lopen beide pompen en kan hij starten.
nu ben ik dus op zoek naar een ander relais, heeft iemand nog zo'n relais liggen?
de cijfers op het huis zijn 89 83 26 1 348 600 en het hoort bij een k-jet van een vroege PRV met een spinnekopspruitstuk.
ik houd me aanbevolen ook voor tips..
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988