15 May 2006, 15:52
Zeg Ticcie. Heb je al iets gevonden waar je spiegelglazen voor je elektrische spiegels kunt krijgen? Ik zoek ze ook namelijk.
Mijn Turbo Project
|
15 May 2006, 15:52
Zeg Ticcie. Heb je al iets gevonden waar je spiegelglazen voor je elektrische spiegels kunt krijgen? Ik zoek ze ook namelijk.
15 May 2006, 19:10
lj_dekker schreef:Zeg Ticcie. Heb je al iets gevonden waar je spiegelglazen voor je elektrische spiegels kunt krijgen? Ik zoek ze ook namelijk.Spiegelglazen kan je toch gewoon bij de glasmeester (of hoe dat ook heet) kopen of mis ik nu iets? Ik had ooit spiegelglazen nodig voor een ouwe mercedes, nergens te krijgen.. Even bij de glasmeester naar binnen gegaan met het orgineel, en een half uurtje later kon ik 2 gloednieuwe spiegelglazen ophalen. Kostte ongeveer 6 euro per glas als ik het me goed herinner.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
16 May 2006, 00:04
Ah, dat zijn nog eens mooie prijzen. Glasmeester dus? Is dat een berijf of noemt men bedrijven die 'in glas doen' zo?
16 May 2006, 11:31
lj_dekker schreef:Ah, dat zijn nog eens mooie prijzen. Glasmeester dus? Is dat een berijf of noemt men bedrijven die 'in glas doen' zo?Ja, bedrijven die "in glas doen" inderdaad. Hier heet dat "de glasmeester" maar er is vast ook een ander woord voor ![]() Die prijs viel me inderdaad erg mee weet ik nog. Wel belangrijk dat je een orgineel glas hebt voor de maten. In het ergste geval als jullie daar niks kunnen vinden zou ik hier een berg kunnen laten namaken en die dan naar iemand opsturen. Die prijs kan ik trouwens niet 100% garanderen, is al weer 4 jaar terug dat ik dat liet doen, maar volgens mij klopt ie ongeveer.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
16 May 2006, 21:23
Als je spiegelglazen bij de glaszetter laat maken, heb je waarschijnlijk gewoon vlak glas. Daar zie je dus veel minder in als in een bol glas zoals ze origineel zijn.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
17 May 2006, 13:47
jawel, maar volgens mij zijn die oude electrische spiegels ook voorzien van vlak glas. Dode hoekspiegels waren er toen nog niet.
Mijn vraag; zijn ze dan ook blauw getint? "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
17 May 2006, 13:54
Dat kun je toch vast wel op aanvraag krijgen? Het zal er dan wel niet goedkoper op worden ben ik bang. Iemand die zo'n glasmeester bedrijf weet?
17 May 2006, 14:02
TheSaint77 schreef:Mijn vraag; zijn ze dan ook blauw getint? Die van mij wel. Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
17 May 2006, 14:24
mijne ook, maar dat zijn de originele nog
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 June 2006, 23:00
Laatste weken niks gedaan - druk geweest met de aankoop van een huis (gelukt en MET aangebouwde garage, in augustus krijgen we de sleutel) en met de APK van de andere. Die is nu weer bijna APK-proof, nog 1 weekendje prutsen schat ik.
En dan: toch maar weer bezig met Het Project. Veerpoten met de gele koni's liggen inmiddels te wachten op de verlagingsveren en de gegroefde remschijven liggen te wachten bij het postkantoor. Maar de planning gaat door het huis wel effe anders worden denk ik - in augustus vooral klussen aan het huis schat ik zo en dan vanaf september/ oktober weer door met de volvo. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|