26 March 2014, 23:44
Ik ben nu bijna een jaar in bezit van een 264 met een motor en automaat uit een 760. Ik moet mij nog een beetje inleren in de prv motoren (altijd amazon gehad), daarom weet ik niet zeker of het een B28 of B280 is.
De motor loopt normaal als een zonnetje. Ook starten doet hij altijd goed, behalve... als de auto ongeveer 15 minuten uit staat. De motor wil dan niet aanslaan.
De oldtimer garage waar ik de auto gekocht heb (en waarvan de auto meer dan 10 jaar geweest is) is al 2,5 week aan het zoeken en kan het probleem niet vinden (gelukkig doet het probleem bij hen wel een stuk vaker voor dan bij mij).
Ze hebben ongeveer alles al geprobeerd (brandstof pompen vervangen, spinnekop schoongemaakt, bedrading nagekeken), maar het probleem blijft zich voordoen.
Als de auto niet wil starten komt er voldoende brandstof uit de leiding, bij het inspuiten van remreiniger in de leiding start de auto wel direct. Het lijkt er dus op dat het toch aan de brandstoftoevoer ligt.
Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken?
De motor loopt normaal als een zonnetje. Ook starten doet hij altijd goed, behalve... als de auto ongeveer 15 minuten uit staat. De motor wil dan niet aanslaan.
De oldtimer garage waar ik de auto gekocht heb (en waarvan de auto meer dan 10 jaar geweest is) is al 2,5 week aan het zoeken en kan het probleem niet vinden (gelukkig doet het probleem bij hen wel een stuk vaker voor dan bij mij).
Ze hebben ongeveer alles al geprobeerd (brandstof pompen vervangen, spinnekop schoongemaakt, bedrading nagekeken), maar het probleem blijft zich voordoen.
Als de auto niet wil starten komt er voldoende brandstof uit de leiding, bij het inspuiten van remreiniger in de leiding start de auto wel direct. Het lijkt er dus op dat het toch aan de brandstoftoevoer ligt.
Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken?
'67 122S B18b; '67 122S B20a; '91 480 turbo; '00 V70 2.4T; '92 940 2.0 LPT
'03 V40 1.8
'80 264 GL
'81 244 DL
'03 V40 1.8
'80 264 GL
'81 244 DL